Банально буде писати, що розумні телефони поміняли світ.
Замовлення таксі, стрічки новин, фітнес-трекінг, Viber, WhatsApp, навігація / карти, погода, фото, диктофон, все соцмережі - все це базується на тому, що у більшості завжди з собою є смартфон.
На жаль, уяву більшості розробників 1С:Підприємство 8 не виходить за межі трійці "мобільний склад, торговий представник, монітор керівника"...
Хоча дивіться, чисто навскидку, що можна зробити буквально за тиждень:
- Клієнтську програму для попереднього запису на сервіс. Наприклад, в салонах краси або фітнес-клубах
- Сервіс оперативних знижок / купонний сервіс "15-хвилинне спецпропозиція"
- Додаток для пошуку і резервування в аптечній мережі
- Агрегатор знижок
- Додатки для майстра / начальника виробничої зміни - реєстрація замовлень, робіт, видачі / здачі оснащення, виробів, завершення обробки
- Контроль автотранспорту - маршрут, проміжні точки
- Резервне додаток-клієнт на випадок, якщо основне робоче місце стало недоступне (вимкнули світло або пропав інтернет). Мобільний клієнт може дублювати всі основні функції програми і навіть застосовуватися як легкий варіант АРМ касира
- Додаток для консультанта в залі. Відомо, що як тільки консультант відходить від клієнта для перевірки наявності товару або уточнення ціни - клієнт "зривається". Легке додаток на телефоні дозволить консультанту безперервно вести покупця до здійснення покупки
- Прийом замовлень в ресторані / кафе офіціантом, як, наприклад, в ресторанах Fuji
- Введення первинної інформації відразу на місці виникнення. Наприклад, видаткові касові ордери з фотографією чека і вивантаженням в центральну базу
- Контроль роботи віддалених співробітників. Наприклад, представник компанії повинен мати можливість бачити свій маршрут на поточний день, а після виконання завдання - зробити фото, прикріпити до документа і відправити в центральний офіс. Плюс фіксація реального початку і кінця робочого дня, витрат на дорогу і т.п.
- Додаток для відділу логістики - прийом / відвантаження товару по штрих-коду, швидке сповіщення клієнта по телефону / смс, динамічний розрахунок маршруту доставки. А для клієнтів - отримання відомостей про доставку по номеру накладної, моніторинг місця розташування вантажу, відгуки та документообіг
- Облік вироблених послуг IT підрозділом при виїзді. Співробітник бачить свій план, зі списком завдань, клієнтами, маршрутом. На виїзді в додаток вносяться послуги і час. Інформація вивантажується в 1С:Підприємство 8, з 1С:Підприємство 8 будуються рахунки-фактури на оплату і тут же, до від'їзду, висилаються клієнту
- Монітор постачальника. Товар надходить на реалізацію, додаток виводить основну інформацію по товару постачальника в магазині - продажу, залишок, рекомендована кількість до замовлення, існуючий замовлення магазину
- Додатки для допомоги віддаленим співробітникам. Часто співробітники не можуть достовірно діагностувати справжню причину проблеми. Вони роблять фото / відео, прикріплюють до заявки, і інженер підтримки може віддалено підказати, як вирішити проблему. Все накопичується в базі відділу підтримки, з усіма вкладеннями, геопозіціямі
Це тільки декілька варіантів, "накиданих" буквально за годину.
Чи будуть вони універсальні? - немає. Але для Uber його додаток для водіїв теж не є універсальним, але дозволяє заробляти мільярди.
Суть в тому, що зараз на 1С:Підприємство 8 можна створювати додатки, які об'єднують можливості мобільних пристроїв (геопозіція, робота з відео, фото, аудіо запис, голосове введення) з бізнес-можливостями 1С:Підприємство 8. Це 1С:Підприємство 8 -яке завжди з тобою. Яка потенційно може робити масу корисних речей, по аналогії з зазначеними вище додатками.
Потрібно тільки вийти за межі "це все тільки для складу і звітів". Ну, і звичайно - вміти це робити, в компанії Алэанза є фахівець необхідного рівня.
І якщо Ви хочете реалізувати для себе одну з перерахованих вище ідей або щось своє за допомогою мобільної версії 1С:Підприємство 8 - звертайтеся