Логотип компании (Маленький) - Фото 2

Новини

Банально буде писати, що розумні телефони поміняли світ.

Замовлення таксі, стрічки новин, фітнес-трекінг, Viber, WhatsApp, навігація / карти, погода, фото, диктофон, все соцмережі - все це базується на тому, що у більшості завжди з собою є смартфон.

На жаль, уяву більшості розробників 1С:Підприємство 8 не виходить за межі трійці "мобільний склад, торговий представник, монітор керівника"...

Хоча дивіться, чисто навскидку, що можна зробити буквально за тиждень:

  1. Клієнтську програму для попереднього запису на сервіс. Наприклад, в салонах краси або фітнес-клубах
  2. Сервіс оперативних знижок / купонний сервіс "15-хвилинне спецпропозиція"
  3. Додаток для пошуку і резервування в аптечній мережі
  4. Агрегатор знижок
  5. Додатки для майстра / начальника виробничої зміни - реєстрація замовлень, робіт, видачі / здачі оснащення, виробів, завершення обробки
  6. Контроль автотранспорту - маршрут, проміжні точки
  7. Резервне додаток-клієнт на випадок, якщо основне робоче місце стало недоступне (вимкнули світло або пропав інтернет). Мобільний клієнт може дублювати всі основні функції програми і навіть застосовуватися як легкий варіант АРМ касира
  8. Додаток для консультанта в залі. Відомо, що як тільки консультант відходить від клієнта для перевірки наявності товару або уточнення ціни - клієнт "зривається". Легке додаток на телефоні дозволить консультанту безперервно вести покупця до здійснення покупки
  9. Прийом замовлень в ресторані / кафе офіціантом, як, наприклад, в ресторанах Fuji
  10. Введення первинної інформації відразу на місці виникнення. Наприклад, видаткові касові ордери з фотографією чека і вивантаженням в центральну базу
  11. Контроль роботи віддалених співробітників. Наприклад, представник компанії повинен мати можливість бачити свій маршрут на поточний день, а після виконання завдання - зробити фото, прикріпити до документа і відправити в центральний офіс. Плюс фіксація реального початку і кінця робочого дня, витрат на дорогу і т.п.
  12. Додаток для відділу логістики - прийом / відвантаження товару по штрих-коду, швидке сповіщення клієнта по телефону / смс, динамічний розрахунок маршруту доставки. А для клієнтів - отримання відомостей про доставку по номеру накладної, моніторинг місця розташування вантажу, відгуки та документообіг
  13. Облік вироблених послуг IT підрозділом при виїзді. Співробітник бачить свій план, зі списком завдань, клієнтами, маршрутом. На виїзді в додаток вносяться послуги і час. Інформація вивантажується в 1С:Підприємство 8, з 1С:Підприємство 8 будуються рахунки-фактури на оплату і тут же, до від'їзду, висилаються клієнту
  14. Монітор постачальника. Товар надходить на реалізацію, додаток виводить основну інформацію по товару постачальника в магазині - продажу, залишок, рекомендована кількість до замовлення, існуючий замовлення магазину
  15. Додатки для допомоги віддаленим співробітникам. Часто співробітники не можуть достовірно діагностувати справжню причину проблеми. Вони роблять фото / відео, прикріплюють до заявки, і інженер підтримки може віддалено підказати, як вирішити проблему. Все накопичується в базі відділу підтримки, з усіма вкладеннями, геопозіціямі

Це тільки декілька варіантів, "накиданих" буквально за годину.

Чи будуть вони універсальні? - немає. Але для Uber його додаток для водіїв теж не є універсальним, але дозволяє заробляти мільярди.

Суть в тому, що зараз на 1С:Підприємство 8 можна створювати додатки, які об'єднують можливості мобільних пристроїв (геопозіція, робота з відео, фото, аудіо запис, голосове введення) з бізнес-можливостями 1С:Підприємство 8. Це 1С:Підприємство 8 -яке завжди з тобою. Яка потенційно може робити масу корисних речей, по аналогії з зазначеними вище додатками.

Потрібно тільки вийти за межі "це все тільки для складу і звітів". Ну, і звичайно - вміти це робити, в компанії Алэанза є фахівець необхідного рівня.

І якщо Ви хочете реалізувати для себе одну з перерахованих вище ідей або щось своє за допомогою мобільної версії 1С:Підприємство 8 - звертайтеся

Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.