Логотип компании (Маленький) - Фото 2

Новини

ЯК ПРИСКОРИТИ НАЙМ ТА ШУКАТИ ІДЕАЛЬНИХ СПІВРОБІТНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ?

Ви коли-небудь замислювалися про те, що в першу чергу є поштовхом для розвитку бізнесу? Що або хто в компанії є рушійною силою того самого розширення, про який мріють власники?

Мій керівник Андрій Тимофєєв, засновник компанії «Алєанза», також задумався про це. Саме його рішення допомогти ще більшій кількості українських компаній стати більш ефективними за допомогою автоматизації обліку та бізнес-процесів стало поштовхом для розвитку нашої компанії. Адже масштабна ІТ-компанія може стати неймовірним каталізатором для розвитку економіки цілої країни!

Моє ім'я Вікторія і я прийшла в компанію «Алєанза» 7 грудня 2015 року на посаду Помічника Андрія Тимофєєва, засновника і директора компанії. І найбільшим і складним ділянкою роботи для мене став найм персоналу. У компанії на момент мого приходу працювало всього 14 співробітників, мета була вирости до 40 співробітників за рік. Досвіду роботи HRА у мене не було, та й уявлення, як наймати співробітників для цілої ІТ-компанії теж. Швидко розібратися в бізнес-процесі найму співробітників, навіть якщо він не описаний, мені допоміг досвід менеджера проектів. Також величезним поштовхом для мого власного професійного зростання в цій сфері стало навчання за наймом в компанії «Перформія». У підсумку ми разом з Андрієм допрацювали і затвердили власний бізнес-процес підбору персоналу на кожну посаду в компанії.

На жаль, цього виявилося недостатньо для швидкого і ефективного найму, особливо на складні технічні посади або посади, які поєднують навички комунікатора і технічного працівника, адже саме в цей момент різко почав змінюватися ринок праці. Кількість вакансій початок перевищувати попит на них. Відгук навіть на «гарячу» вакансію був мізерно малий і ми задумалися про те, як же автоматизовано створювати постійний потік кандидатів в компанію ...?

Ми таки змогли вирішити цю задачу! Андрій створив штучний інтелект для відбору кандидатів і автоматизовану систему роботи з кандидатами, яка допомогла нашій компанії за рік вирости в 3 рази, не дивлячись на складність найму і залучення специфічних фахівців для сфери ІТ.

22.06.2017 засновник компанії «Алєанза» Андрій Тимофєєв провів круглий стіл для власників компаній і HR-директорів на тему «Сучасне наймання. Обговорення труднощів і їх рішень», де були винесені на обговорення питання, пов'язані з проблематикою найму в сучасних умовах ринку праці. Також Андрій презентував свою розробку - штучний інтелект для пошуку кандидатів «Скайнет», який дозволяє знаходити кандидатів за конкретними параметрами.

Нам було важливо обговорити ситуацію, що склалася на ринку праці і упевниться, що не тільки в сфері ІТ є проблема з пошуком кваліфікованих співробітників. Особливо важливо було зрозуміти проблематику найму і отримати зворотній зв'язок від досвідчених професіоналів про необхідність застосування штучного інтелекту «Скайнет» в інших компаніях. В ході обговорення даного питання практично всі учасники круглого столу погодилися з тим, що ринок змінився і зараз «Скайнет» - це реальне вирішення, яке в рази прискорить пошук співробітників в компанії. Найбільше учасники наголосили на тому, що «Скайнет» може здійснювати пошук співробітника по заданих параметрах в контексті самого резюме. Дуже важливо, що штучний інтелект шукає співробітника на певну позицію: якщо ми шукаємо бухгалтера, то здобувач, який раніше був бухгалтером, а зараз хоче стати кухарем, в відібраний список, не потрапить.

«Скайнет» також допоможе нам відслідковувати не шукають наші співробітники нову роботу. Погодьтеся, важливо розуміти, що їх змусило шукати щось нове? Вони переросли компанію, або це компанія їх переросла? Якщо все-таки, співробітник вирішив змінити свою професію і спробувати себе в новому амплуа, то встигнути знайти йому заміну. Не дарма кажуть, «попереджений, значить озброєний».

Колеги, а хто з нас не хотів би розуміти кого ми запрошуємо на співбесіду? Я, наприклад, була б дуже рада помічникові, попереджає мене про «плюшках» або «небезпеки», що чекають HRов. Я говорю про рекомендаційних листах (певної форми), якими також можна обмінюватися через придуманий нами штучний інтелект. Адже коли з компанії йде людина-Паличка-виручалочка, щоб спробувати себе в іншій професії, чому б не залишити хороший відгук? Даєш, «хорошому співробітнику -Добре рекомендацію»? Також завжди хочеться попередити друзів, якщо твій колишній співробітник зловживає спиртним, або здобувач, йдучи з інтерв'ю прихоплює щось з собою, або, ще гірше, не спадає на інтерв'ю, коректуючи твої плани. Так-так, ми обговорили таку можливість обміну інформацією про кандидатів в закритому колі. Як результат, було прийнято рішення детальніше вивчити законодавчу базу (в частині використання особистих даних співробітника) і надати на обговорення аналіз з варіантами рішення для створення асоціації підприємців, в якій буде використовуватися «нейросеть» на підставі штучного інтелекту «Скайнет» з обміном інформацією про кандидатів . Створимо з Вашою допомогою, так би мовити, Закритий клуб, Асоціацію.

З претендентами розібралися ... Це було не складно, адже ми знаємо, кого хочемо бачити своїми співробітниками. Але як дізнатися хто з підприємців буде входити в Закритий клуб? І як прибрати емоційну складову рекомендаційних листів? Всі дружно, діскуссіруя, знайшли рішення - повинна бути акредитація і компаній, і співробітників, які працюють з «Скайнет» (на юридичній підставі і з привілеями для учасників Асоціації).

Висловлюємо велику подяку Всім-Всім, хто прийшов на Круглий стіл і щедро ділився своїми ідеями! Адже всі ми зацікавлені в тому, щоб в наших компаніях формувалася корпоративна культура, на наші компанії не мали істотного впливу політичні негаразди і економічна ситуація в країні. А «нейросеть» зі штучним інтелектом підбору персоналу «Скайнет», формування якої обговорювали на даному заході, зможе стати своєрідним каталізатором позитивних змін і зростання наших компаній, і, як наслідок, економіки нашої країни.

Выражаем огромную благодарность Всем-Всем, кто пришел на Круглый стол и щедро делился своими идеями! Ведь все мы заинтересованы в том, чтоб в наших компаниях формировалась корпоративная культура, на наши компании не имели существенного влияния политические неурядицы и экономическая ситуация в стране. А «нейросеть» с искусственным интеллектом подбора персонала «Скайнет», формирование которой обсуждали на данном мероприятии, сможет стать своеобразным катализатором позитивных изменений и роста наших компаний, и, как следствие, экономики нашей страны.

Автор статті: Вікторія Маріна

Редактор: Катерина Мілютенко


Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.