Логотип компании (Маленький) - Фото 2

Бонусна система для Монпасье

Підвищення лояльності клієнтів за допомогою запуску бонусної системи в мережі роздрібних магазинів Монпасье

У 2014 році вплив зовнішніх сил на Україні було таке, що у людей не залишалося сил і бажання на створення прекрасного. Це позначилося на продажах магазинів. Для утримання рівня прибутковості потрібні були свіжі ідеї щодо підвищення ефективності операцій. В на початку 2015 року в компанію прийшов новий директор - Євген Євгенович Рябченко і приніс свій досвід і ідеї для підвищення ефективності. Запорукою підвищення ефективності і поштовхом до розвитку став курс на максимальну автоматизацію всіх процесів: управління складами, продажами, грошима, взаємодією з клієнтами.

На цей момент в компанії вже було встановлено і сучасне торгівельне обладнання і кращі інформаційні системи лінійки 1С:Підприємство 8. Але супроводом систем займався власний штатний програміст. Програміст був типовим штатним IT фахівцем, як і багато, робив тільки необхідний мінімум, що б утримати систему на плаву, а нові завдання реалізовував не поспішаючи.

У компанії було прийнято рішення замовити виконання робіт по виведенню компанії на новий рівень автоматизації стороннім експертам - компаніям. Для досягнення максимально швидкого результату і верифікації ризиків на різні завдання були залучені різні партнери.

Однією з істотних бізнес завдань була постановка бонусної системи і забезпечення її коректної роботи.

Важливо було забезпечити задоволеність клієнтів і уникнути ситуації, коли покупець не може скористатися отриманим бонусом. Також важливо було не зазнати незаплановані витрати через помилкове повторного використання покупцем бонусу в одному магазині, потім в іншому і так далі.

Вирішення цього завдання було доручено компанії "Алєанза".

Рішення завдання вимагало не тільки реалізувати інструмент нарахування і використання бонусів, але і оптимізувати архітектуру системи.

Спочатку архітектура системи була не оптимальна:

Обмін даними між магазинами, автоматизованими за допомогою прикладного рішення "Роздріб для України" здійснювався з використанням нестандартних і не оптимально написаних планів обміну через центральний вузол, в ролі якого виступало прикладне рішення "Управління торгівлею для України". При такій архітектурі цикл обміну був занадто тривалим, і що критично важливо, через помилки в налаштуваннях обміну він був ненадійним.

Дані про продажі можна було проаналізувати тільки через тиждень, а іноді виявлялося, що частина чеків не дійшла в центр або документ переоцінки цін не з'явився в магазині. Це було неприпустимо.

Архітектуру системи замінили на оптимальну:

Типові плани обміну, передбачені в "Роздріб для України" працюють абсолютно надійно. Додатково був реалізований обмін чеками з центральної бази Роздробі в конфігурацію УТ через пряме COM-з'єднання, що збільшило швидкість обмінів більш ніж в 30 разів. Зараз для кожного магазину обмін запускається автоматично кожні 10 хвилин інформація про всіх продажах і залишках оновлюється в центральному вузлі за 1 годину. Така оперативність даних дозволяє оперативно реагувати на зміни потреб і оптимізувати закупівлі.

Тепер в кожному магазині інформація про ціни, більш ніж 500 тисяч клієнтів, і їх бонуси достовірна і актуальна. Покупець, приходячи в магазин, зустрічає дуже зручне взаємодія з боку продавців. Замість необхідності шукати в засіках дамської сумочки вічно губляться бонусну картку, вона просто називає свій номер телефону. Продавець бачить в системі всю інформацію по клієнтці. При здійсненні покупки система окремим онлайн запитом перевіряє суму доступних бонусів і відправляє в центральну базу суму використаних бонусів. Так, що якщо покупниця навіть через 10 хвилин зайде в сусідній магазин Monpacie, згадавши, що бракує ще пари намистин, там їй буде надано актуальний обсяг бонусів.

Всі узгоджені реорганізації та розробка були виконані фахівцями АЛЄАНЗА якісно і точно в строк. З листопада 2015 нова архітектура і бонусна система показали свою ефективність і надійність. Система дала поштовх збільшенню продажів і підвищення лояльності клієнтів.

За кілька місяців використання накопичився досвід і з'явилося усвідомлення, які ще сервіси можуть бути надані клієнтам. Проведено кілька зустрічей робочої групи проекту, узгоджений новий пул завдань, реалізація яких буде сприяти подальшому підвищенню конкурентоспроможності мережі магазинів Monpasie

Додаткова інформація:

Всеукраїнська мережа магазинів Monpasie пропонує різноманітні матеріали для створення handmade виробів, включає в себе 48 магазинів в 24 містах України. Асортимент магазинів включає в себе більше 20 000 видів намистин з багатьох країн світу: підвісок, кулонів, фурнітури, основ, інструментів і книг, різної фурнітури і всього іншого, необхідного для розвитку HANDMADE культури в Україні. У компанії Монпасье можна замовити готову прикрасу або декор з вподобаних вам матеріалів, придбати подарункові сертифікати і пройти навчальні курси і майстер-класи.

Адреса: м Київ, вул. Куренівська, 27
Тел: +38 (067) 556-00-65
E-mail: info@monpacie.com

Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.