Логотип компании (Маленький) - Фото 2

CRM для України

CRM

Управління взаємовідносинами з клієнтами - одне з пріоритетних завдань кожного підприємства, чия робота пов'язана з великою (і постійно зростаючої) базою контактів. Міжнародна назва цієї сфери діяльності - Customer Relationships Management, абревіатура - CRM. Використання програм CRM дозволяє навести порядок відразу в декількох підрозділах компанії:

  • відділ продажу
  • відділ маркетингу
  • відділ обслуговування клієнтів (сервісна служба)

Можливо, всі або деякі з названих відділів вашої організації і зараз працюють без збоїв - це заслуга менеджменту. Але рано чи пізно, у міру зростання обороту і збільшення обсягу роботи, оперативні процеси зажадають автоматизації. І грамотний менеджмент це чудово розуміє.

Можливості та переваги CRM

Програмні продукти 1С:Підприємство 8 створені для автоматичного управління взаємовідносинами з клієнтами на різних етапах вашого взаємодії, від першої підписки до регулярних продажів постійним клієнтам. Для цього CRM система 1С:Підприємство 8 володіє такими корисними функціями:

  • ведення обліку бази замовників
  • систематизація та аналіз бази замовників
  • управління маркетинговими процесами: директ-мейл, анкетування і т.д.
  • керування продажами
  • тайм-менеджмент співробітників
  • створення звітності в зрізі воронки продажів, бази клієнтів та ін.

Автоматизація цих бізнес-процесів робить контакти з замовниками не тільки зручними і швидкими, але і помітно більш ефективними (в порівнянні з періодом до впровадження CRM). Таким чином, ціна 1С:Підприємство 8 для взаємодії з клієнтами багаторазово окупається за рахунок підвищення продуктивності компанії. Цей ефект спостерігається навіть в тому випадку, якщо програма використовується самостійно. І він зростає, якщо CRM стає однією з ланок ПЗ на базі 1С:Підприємство 8 (наприклад, Роздріб, Управління торгівлею і / або інші продукти 1С:Підприємство 8).

Встановлення CRM

Компанія "Алеанза" як офіційний представник і постачальник товарів і послуг пропонує новітню конфігурацію програми. Ви можете купити 1С:Підприємство 8. CRM і отримати все необхідне супровід (установка, навчання, поновлення, техпідтримка). Зверніть увагу на асортимент пропозицій. Під загальною назвою CRM для України ми можемо запропонувати вам продукт, який максимально відповідає завданням вашої компанії:

  1. CRM СТАНДАРТ задовольнить потреби більшості дрібних підприємств сфери послуг, невеликих виробничих підприємств, торгових компаній і представників інших напрямків малого бізнесу. Програма швидко інтегрується і запускається в роботу, а персонал легко освоїть її завдяки зрозумілому і зручному інтерфейсу. Додатковим підмогою будуть задані сценарії роботи. Програма агрегатується з електронною поштою і автоматизує оперативні функції: виставлення рахунків на оплату, доступ до контактів, контроль доручень і т.д.
  2. CRM КОРП розрахована на великі компанії, що включають в себе відділи маркетингу, продажів, постачання (закупівель), обслуговування клієнтів. Завдяки шаблонами бізнес-процесів, всі підрозділи працюють за єдиним стандартом. Зручно організовуються маркетингові заходи і аналіз їх ефективності, а також повна звітність з продажу, закупівель та інших напрямках.

  3. CRM ПРОФ розроблена з урахуванням особливостей середнього бізнесу для спрощення і прискорення роботи співробітників різних відділів. При цьому ступінь доступу до інформації для того чи іншого підлеглого визначає керівник. Продавці, співробітники колл-центру і сервісної служби, офісні та "польові" працівники швидше справляються з завданнями. Використання клієнтської бази відбувається ефективніше.

Якщо ви вже використовуєте ПЗ 1С:Підприємство 8, дані бази клієнтів будуть без втрат перенесені в систему CRM. Головними результатами використання CRM (за відгуками наших клієнтів) стає краще обслуговування замовників, зниження ризиків, прискорення роботи і підвищення ефективності компанії в цілому. Будемо раді сприяти і вашому успіху.

CRM для України CRM для України
Rated /5 based on customer reviews
8400 грн. In stock

CRM

Управління взаємовідносинами з клієнтами - одне з пріоритетних завдань кожного підприємства, чия робота пов'язана з великою (і постійно зростаючої) базою контактів. Міжнародна назва цієї сфери діяльності - Customer Relationships Management, абревіатура - CRM. Використання програм CRM дозволяє навести порядок відразу в декількох підрозділах компанії:

  • відділ продажу
  • відділ маркетингу
  • відділ обслуговування клієнтів (сервісна служба)

Можливо, всі або деякі з названих відділів вашої організації і зараз працюють без збоїв - це заслуга менеджменту. Але рано чи пізно, у міру зростання обороту і збільшення обсягу роботи, оперативні процеси зажадають автоматизації. І грамотний менеджмент це чудово розуміє.

Можливості та переваги CRM

Програмні продукти 1С:Підприємство 8 створені для автоматичного управління взаємовідносинами з клієнтами на різних етапах вашого взаємодії, від першої підписки до регулярних продажів постійним клієнтам. Для цього CRM система 1С:Підприємство 8 володіє такими корисними функціями:

  • ведення обліку бази замовників
  • систематизація та аналіз бази замовників
  • управління маркетинговими процесами: директ-мейл, анкетування і т.д.
  • керування продажами
  • тайм-менеджмент співробітників
  • створення звітності в зрізі воронки продажів, бази клієнтів та ін.

Автоматизація цих бізнес-процесів робить контакти з замовниками не тільки зручними і швидкими, але і помітно більш ефективними (в порівнянні з періодом до впровадження CRM). Таким чином, ціна 1С:Підприємство 8 для взаємодії з клієнтами багаторазово окупається за рахунок підвищення продуктивності компанії. Цей ефект спостерігається навіть в тому випадку, якщо програма використовується самостійно. І він зростає, якщо CRM стає однією з ланок ПЗ на базі 1С:Підприємство 8 (наприклад, Роздріб, Управління торгівлею і / або інші продукти 1С:Підприємство 8).

Встановлення CRM

Компанія "Алеанза" як офіційний представник і постачальник товарів і послуг пропонує новітню конфігурацію програми. Ви можете купити 1С:Підприємство 8. CRM і отримати все необхідне супровід (установка, навчання, поновлення, техпідтримка). Зверніть увагу на асортимент пропозицій. Під загальною назвою CRM для України ми можемо запропонувати вам продукт, який максимально відповідає завданням вашої компанії:

  1. CRM СТАНДАРТ задовольнить потреби більшості дрібних підприємств сфери послуг, невеликих виробничих підприємств, торгових компаній і представників інших напрямків малого бізнесу. Програма швидко інтегрується і запускається в роботу, а персонал легко освоїть її завдяки зрозумілому і зручному інтерфейсу. Додатковим підмогою будуть задані сценарії роботи. Програма агрегатується з електронною поштою і автоматизує оперативні функції: виставлення рахунків на оплату, доступ до контактів, контроль доручень і т.д.
  2. CRM КОРП розрахована на великі компанії, що включають в себе відділи маркетингу, продажів, постачання (закупівель), обслуговування клієнтів. Завдяки шаблонами бізнес-процесів, всі підрозділи працюють за єдиним стандартом. Зручно організовуються маркетингові заходи і аналіз їх ефективності, а також повна звітність з продажу, закупівель та інших напрямках.

  3. CRM ПРОФ розроблена з урахуванням особливостей середнього бізнесу для спрощення і прискорення роботи співробітників різних відділів. При цьому ступінь доступу до інформації для того чи іншого підлеглого визначає керівник. Продавці, співробітники колл-центру і сервісної служби, офісні та "польові" працівники швидше справляються з завданнями. Використання клієнтської бази відбувається ефективніше.

Якщо ви вже використовуєте ПЗ 1С:Підприємство 8, дані бази клієнтів будуть без втрат перенесені в систему CRM. Головними результатами використання CRM (за відгуками наших клієнтів) стає краще обслуговування замовників, зниження ризиків, прискорення роботи і підвищення ефективності компанії в цілому. Будемо раді сприяти і вашому успіху.

C
*/?>
Остались вопросы ?
Текущая страница
Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.