Логотип компании (Маленький) - Фото 2

Управління торгівлею для України

З управлінням торгівлею 8 - поліпшення продуктивності Вашого бізнесу


Програма 1С:Підприємство управління торгівлею 8 використовується для підвищення результативності роботи в сучасних умовах ринку і автоматизації торгового обліку на різноманітних підприємствах, в тому числі торгівлі. ПЗ являє цілісний IT-продукт, що користується великим попитом на території України.

Програмне забезпечення 1С:Підприємство управління торгівлею для України дає можливість планомірного здійснення управлінського обліку за торговими угодами, фінансовими транзакціями і іншими діями будь-якої складності, включаючи складання документації і звітності.

Використання цього управлінського софта пропонує послуги планування реалізації і покупки, ведення обліку торговельних витрат в on-line режимі, контролю та аналізу продуктивності функціонування комерційної фірми.

Ліцензійна програма 1С:Підприємство управління торгівлею 8 сприяє поліпшенню ефективності праці, автоматизуючи керівництво такими складовими комерційної діяльності, як:
  • постачання;
  • продажу в режимі оптової, роздрібної та комісійної торгівлі;
  • складська логістика;
  • матеріальні засоби;
  • ціноутворююча стратегія;
  • робота із замовленнями клієнтів;
  • маркетинг взаємовідносин клієнта і виробника.

Програма 1С:Підприємство управління торгівлею 8 здійснює не тільки аналіз, не тільки руху грошових коштів в підприємстві торгівлі, а й планування подальших надходжень і витрат на найближчий час. Функціонал програми забезпечує збір і акумуляцію інформації для компіляції облікових і звітних форм по ПДВ, а також підготовки регламентованої звітності за єдиним податком для фізичних осіб торговельної діяльності. Бухгалтерський облік в програмі не реалізований, для ведення бухгалтерського обліку необхідно використовувати спільно програму Бухгалтерія 8 для України.

Менеджерам є відстежити весь шлях товару з моменту планування його закупівлі аж до відвантаження клієнтам.

Складські працівники, користуючись сучасним обладнанням (RFID-зчитувачі, штрих-код сканери, термінали збору даних та ін.), Легко проводять облік товарів, контролюють складські запаси, оформляють всю необхідну документацію.

Керівник торгового підприємства може становити аналітичні звіти, що демонструють стан справ в окремих підрозділах і в цілому, що дозволяє об'єктивно оцінювати успішність торгівлі.

Програма 1С:Підприємство торгівля в Києві за вигідною ціною


Відкрита для співпраці компанія Алєанза (Київ) пропонує жителям столиці і інших населених пунктів придбання ліцензії за доступною ціною на програмний продукт 1С:Підприємство управління торгівлею. Підбір необхідної конфігурації проводиться в індивідуальному порядку з урахуванням потреб конкретного торгового підприємства. Вартість версії залежить від складності розв'язуваних завдань.

Функціонал рішення
Менеджери з продажу
  • Планують продажу по своїм клієнтам / товарними групами на підставі статистики продажів за попередні періоди;
  • Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментируют клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше);
  • Фіксують контакти і передпродажні переговори;
  • Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
  • Узгоджують виконання замовлень з відділом закупівель;
  • Контролюють надходження товарів під замовлення покупців;
  • Аналізують оплати і стан взаєморозрахунків за своїм клієнтам;
  • Ініціюють відвантаження.

Керівник відділу
  • Аналізує план/факт продажу і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (по підрозділах, відповідальним менеджерам, товарних групах, постачальникам і т.д.)
  • Аналізує контакти клієнтів
  • Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше)
  • Аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків
  • Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів / товарних груп.
  • Можливість реалізації цінової політики: формування ціни і знижки, контроль дотримання цін, збереження та аналіз інформації про ціни конкурентів;
  • Управління відносинами з покупцями;
  • Сегментація.
Менеджери із закупівель
  • Слідкують за потребами відділу продажів в закуповуємих (який товар необхідний і коли);
  • Ведуть і контролюють оборотність товарів;
  • Аналізують попит на товари: які позиції користуються підвищеним попитом або навпаки є неходовими;
  • Планують закупівлі (ранжуючи їх по товарних групах або постачальникам), для забезпечення не затовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами точно в термін;
  • Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови по ціні, наявності і доставки;
  • Фіксують явки на витрачання грошових коштів.

Керівник відділу закупівель
  • Контролює менеджерів із закупівель;
  • Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу по закупівлях;
  • Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов'язань за термінами поставки, за кількістю поставлених, в рамках договорів, товарів або матеріалів.
Співробітники складського відділу
  • Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).

Керівник складського відділу
  • Контролює рух по складу в оперативному торговому календарі;
  • Контролює фактичні руху по складу;
  • Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожним з розбіжностей;
  • Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів.
  • Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формує бухгалтерські проводки
  • Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію по парафіях товарів, менеджери з продажу - видаткові накладні, комірники - інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і накладними, а випущену продукцію - документами та звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, і затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку;
  • Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів;
  • Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок по рахунках, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку і т.д .;
  • Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова по рахунку і ін.) Відразу видно суму по конкретної витраті бухгалтерського обліку, суму по цій же витраті видно і по податковому обліку. Таким чином, контролювати розбіжності стає гранично просто.
  • Має можливість бачити повну картину стану справ на підприємстві в звіті «Рапорт Керівнику», при чому, він бачить цю інформацію незалежно від того, чи знаходиться він в офісі або за його межами. Отримує інформацію у вигляді листа по електронній пошті.
  • Керівник тримає руку на пульсі і постійно контролює стан взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, виконані замовлення, затовареність складу, наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, поточну прибутковість по цих товарів, стан за наявністю грошових коштів і доступність товарів на складах;
  • Можливість контролювати роботу менеджерів по ряду показників: хто приносить максимальний прибуток, у кого найбільше спілкування з клієнтами, у кого найбільше невиконаних замовлень, у кого більше або менше дебіторська або кредиторська заборгованості, хто і як вміє працювати з заборгованостями.

  • Для відділу продажів
    Менеджери з продажу
    • Планують продажу по своїм клієнтам / товарними групами на підставі статистики продажів за попередні періоди;
    • Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментируют клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше);
    • Фіксують контакти і передпродажні переговори;
    • Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
    • Узгоджують виконання замовлень з відділом закупівель;
    • Контролюють надходження товарів під замовлення покупців;
    • Аналізують оплати і стан взаєморозрахунків за своїм клієнтам;
    • Ініціюють відвантаження.

    Керівник відділу
    • Аналізує план/факт продажу і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (по підрозділах, відповідальним менеджерам, товарних групах, постачальникам і т.д.)
    • Аналізує контакти клієнтів
    • Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (по регіонах, XYZ та ABC класифікації, за видами діяльності та інше)
    • Аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків
    • Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів / товарних груп.
  • Для відділу маркетингу
    • Можливість реалізації цінової політики: формування ціни і знижки, контроль дотримання цін, збереження та аналіз інформації про ціни конкурентів;
    • Управління відносинами з покупцями;
    • Сегментація.
  • Для відділу закупівель
    Менеджери із закупівель
    • Слідкують за потребами відділу продажів в закуповуємих (який товар необхідний і коли);
    • Ведуть і контролюють оборотність товарів;
    • Аналізують попит на товари: які позиції користуються підвищеним попитом або навпаки є неходовими;
    • Планують закупівлі (ранжуючи їх по товарних групах або постачальникам), для забезпечення не затовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами точно в термін;
    • Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови по ціні, наявності і доставки;
    • Фіксують явки на витрачання грошових коштів.

    Керівник відділу закупівель
    • Контролює менеджерів із закупівель;
    • Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу по закупівлях;
    • Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов'язань за термінами поставки, за кількістю поставлених, в рамках договорів, товарів або матеріалів.
  • Складський відділ
    Співробітники складського відділу
    • Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).

    Керівник складського відділу
    • Контролює рух по складу в оперативному торговому календарі;
    • Контролює фактичні руху по складу;
    • Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожним з розбіжностей;
    • Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів.
  • Бухгалтерія
    • Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-Банк» і формує бухгалтерські проводки
    • Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію по парафіях товарів, менеджери з продажу - видаткові накладні, комірники - інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і накладними, а випущену продукцію - документами та звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, і затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку;
    • Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів;
    • Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок по рахунках, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку і т.д .;
    • Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова по рахунку і ін.) Відразу видно суму по конкретної витраті бухгалтерського обліку, суму по цій же витраті видно і по податковому обліку. Таким чином, контролювати розбіжності стає гранично просто.
  • Керівник підприємства
    • Має можливість бачити повну картину стану справ на підприємстві в звіті «Рапорт Керівнику», при чому, він бачить цю інформацію незалежно від того, чи знаходиться він в офісі або за його межами. Отримує інформацію у вигляді листа по електронній пошті.
    • Керівник тримає руку на пульсі і постійно контролює стан взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, виконані замовлення, затовареність складу, наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, поточну прибутковість по цих товарів, стан за наявністю грошових коштів і доступність товарів на складах;
    • Можливість контролювати роботу менеджерів по ряду показників: хто приносить максимальний прибуток, у кого найбільше спілкування з клієнтами, у кого найбільше невиконаних замовлень, у кого більше або менше дебіторська або кредиторська заборгованості, хто і як вміє працювати з заборгованостями.

Управління торгівлею для України Управління торгівлею для України
Rated /5 based on customer reviews
грн. In stock

З управлінням торгівлею 8 - поліпшення продуктивності Вашого бізнесу


Програма 1С:Підприємство управління торгівлею 8 використовується для підвищення результативності роботи в сучасних умовах ринку і автоматизації торгового обліку на різноманітних підприємствах, в тому числі торгівлі. ПЗ являє цілісний IT-продукт, що користується великим попитом на території України.

Програмне забезпечення 1С:Підприємство управління торгівлею для України дає можливість планомірного здійснення управлінського обліку за торговими угодами, фінансовими транзакціями і іншими діями будь-якої складності, включаючи складання документації і звітності.

Використання цього управлінського софта пропонує послуги планування реалізації і покупки, ведення обліку торговельних витрат в on-line режимі, контролю та аналізу продуктивності функціонування комерційної фірми.

Ліцензійна програма 1С:Підприємство управління торгівлею 8 сприяє поліпшенню ефективності праці, автоматизуючи керівництво такими складовими комерційної діяльності, як:
  • постачання;
  • продажу в режимі оптової, роздрібної та комісійної торгівлі;
  • складська логістика;
  • матеріальні засоби;
  • ціноутворююча стратегія;
  • робота із замовленнями клієнтів;
  • маркетинг взаємовідносин клієнта і виробника.

Програма 1С:Підприємство управління торгівлею 8 здійснює не тільки аналіз, не тільки руху грошових коштів в підприємстві торгівлі, а й планування подальших надходжень і витрат на найближчий час. Функціонал програми забезпечує збір і акумуляцію інформації для компіляції облікових і звітних форм по ПДВ, а також підготовки регламентованої звітності за єдиним податком для фізичних осіб торговельної діяльності. Бухгалтерський облік в програмі не реалізований, для ведення бухгалтерського обліку необхідно використовувати спільно програму Бухгалтерія 8 для України.

Менеджерам є відстежити весь шлях товару з моменту планування його закупівлі аж до відвантаження клієнтам.

Складські працівники, користуючись сучасним обладнанням (RFID-зчитувачі, штрих-код сканери, термінали збору даних та ін.), Легко проводять облік товарів, контролюють складські запаси, оформляють всю необхідну документацію.

Керівник торгового підприємства може становити аналітичні звіти, що демонструють стан справ в окремих підрозділах і в цілому, що дозволяє об'єктивно оцінювати успішність торгівлі.

Програма 1С:Підприємство торгівля в Києві за вигідною ціною


Відкрита для співпраці компанія Алєанза (Київ) пропонує жителям столиці і інших населених пунктів придбання ліцензії за доступною ціною на програмний продукт 1С:Підприємство управління торгівлею. Підбір необхідної конфігурації проводиться в індивідуальному порядку з урахуванням потреб конкретного торгового підприємства. Вартість версії залежить від складності розв'язуваних завдань.

C
*/?>
Остались вопросы ?
Текущая страница
Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.