Логотип компании (Маленький) - Фото 2

Управління торговим підприємством

Навіщо автоматизувати торгове підприємство?

Програма автоматизації "Управління торговим підприємством для України" визнана найефективнішим інструментом обліку в сфері торгівлі. Якщо вас дивує успіх конкурентів, то зверніть увагу, що швидше за все, вони використовують саме це ПО. Найкраще, що ви можете зробити для відновлення своїх позицій на ринку - це купити і впровадити цю систему на своєму підприємстві. Фахівці компанії "Алєанза" встановлять програму, налаштують базу даних і робочі інтерфейси, навчать співробітників роботі з програмою.

Програмний пакет скомпонований таким чином, щоб оптимізувати роботу всіх ключових напрямків:

  • продажу;
  • закупівлі;
  • склад;
  • бухгалтерія;
  • кадри.

УТП для України містить зручні та ефективні інструменти для керівників і рядових співробітників всіх перерахованих підрозділів компанії.

Широкі можливості УТП

Функціонал програмного забезпечення враховує всі можливі завдання, які постають перед керівництвом і персоналом торгового підприємства, тому автоматизація виходить комплексної (повної). А оскільки в основі пакету лежить "1С:Підприємство 8", то впровадження нової системи проходить за чітким сценарієм і дозволяє швидко інтегрувати дані в нову базу і приступити до роботи з нею.

Основна функція "1С:Підприємство 8" УТП полягає в приведенні всіх життєво важливих процесів організації у відповідність із законодавством та вимогам регулярної звітності. Крім того, управління компанією на всіх етапах її роботи стає набагато простіше, ефективніше і швидше. Податковий, бухгалтерський і оперативний облік, а також кадровий облік, розрахунок зарплати, планування внутрішніх і зовнішніх операцій і регламентована звітність за допомогою УТП "1С:Підприємство 8" стають узгодженими і безпомилковими.

Як автоматизувати торгове підприємство?

Впровадження та налаштування системи автоматизації відбувається поступово, від першого знайомства і консультацій наших фахівців з вашою компанією до послідовного введення ПЗ в експлуатацію і навчання співробітників підприємства. Зі свого боку, ми зацікавлені в тому, щоб система "Управління торговим підприємством" працювала коректно без збоїв, а кожен залучений співробітник самостійно керував процесами в своїй зоні відповідальності.

УТП для України об'єднує ці численні функції в єдину злагоджену систему, де ніякі дані не губляться, не запізнюються і виконують свої функції. Для уточнення ціни і придбання цього програмного продукту в Києві і інших містах України зверніться в компанію "Алєанза". У вартість входить не тільки ПЗ, а й установка, настройка, навчання персоналу, а також професійне інформаційно-технічне обслуговування.

В результаті впровадження і після навчання кожен підрозділ отримає потужний робочий інструмент, який виконує всі завдання відповідної ланки:

Завдання, які вирішуються
Відділ продажу

Керівник відділу продажів - планує продажу і прибутковість. Аналізує прибутковість і оборотність, клієнтську базу і роботу підрозділу.

Менеджери з продажу - планують і здійснюють продажі, обробляють замовлення і контролюють їх виконання.

Відділ постачання

Керівник відділу постачання - планує, контролює і аналізує закупівлі, терміни, розрахунки з постачальниками, роботу підлеглих.

Менеджери із закупівель - аналізують потреби в закупівлі, формують замовлення, відстежують попит і оборотність.

Склад

Керівник складу - контролює і аналізує рух і показники по складу.

Співробітники складу - ведуть ордера складські, видаткові та прибуткові.

Фінансовий відділ

Аналіз фінансових коштів, їх оптимізація, контроль, планування платежів за допомогою УТП.

Бухгалтерія

Головних бухгалтер - формування, заповнення всієї звітності, завірення електронним підписом.

Бухгалтер за основними засобами - чіткий облік коштів на балансі підприємства, з використанням стандартних зручних форм.

Бухгалтер по зарплате - простий розрахунок виплат, відпускних, лікарняних тощо., Звіти.

Відділ кадрів

Облік штатних, за договорами і які суміщають співробітників. Штатний розклад. Дані про кожного співробітника аж до розміру робочої форми. Всі кадрові документи, табеля, лікарняні листи.

Управління торговим підприємством для України Управління  торговим підприємством для України
Rated /5 based on customer reviews
грн. In stock

Навіщо автоматизувати торгове підприємство?

Програма автоматизації "Управління торговим підприємством для України" визнана найефективнішим інструментом обліку в сфері торгівлі. Якщо вас дивує успіх конкурентів, то зверніть увагу, що швидше за все, вони використовують саме це ПО. Найкраще, що ви можете зробити для відновлення своїх позицій на ринку - це купити і впровадити цю систему на своєму підприємстві. Фахівці компанії "Алєанза" встановлять програму, налаштують базу даних і робочі інтерфейси, навчать співробітників роботі з програмою.

Програмний пакет скомпонований таким чином, щоб оптимізувати роботу всіх ключових напрямків:

  • продажу;
  • закупівлі;
  • склад;
  • бухгалтерія;
  • кадри.

УТП для України містить зручні та ефективні інструменти для керівників і рядових співробітників всіх перерахованих підрозділів компанії.

Широкі можливості УТП

Функціонал програмного забезпечення враховує всі можливі завдання, які постають перед керівництвом і персоналом торгового підприємства, тому автоматизація виходить комплексної (повної). А оскільки в основі пакету лежить "1С:Підприємство 8", то впровадження нової системи проходить за чітким сценарієм і дозволяє швидко інтегрувати дані в нову базу і приступити до роботи з нею.

Основна функція "1С:Підприємство 8" УТП полягає в приведенні всіх життєво важливих процесів організації у відповідність із законодавством та вимогам регулярної звітності. Крім того, управління компанією на всіх етапах її роботи стає набагато простіше, ефективніше і швидше. Податковий, бухгалтерський і оперативний облік, а також кадровий облік, розрахунок зарплати, планування внутрішніх і зовнішніх операцій і регламентована звітність за допомогою УТП "1С:Підприємство 8" стають узгодженими і безпомилковими.

Як автоматизувати торгове підприємство?

Впровадження та налаштування системи автоматизації відбувається поступово, від першого знайомства і консультацій наших фахівців з вашою компанією до послідовного введення ПЗ в експлуатацію і навчання співробітників підприємства. Зі свого боку, ми зацікавлені в тому, щоб система "Управління торговим підприємством" працювала коректно без збоїв, а кожен залучений співробітник самостійно керував процесами в своїй зоні відповідальності.

УТП для України об'єднує ці численні функції в єдину злагоджену систему, де ніякі дані не губляться, не запізнюються і виконують свої функції. Для уточнення ціни і придбання цього програмного продукту в Києві і інших містах України зверніться в компанію "Алєанза". У вартість входить не тільки ПЗ, а й установка, настройка, навчання персоналу, а також професійне інформаційно-технічне обслуговування.

В результаті впровадження і після навчання кожен підрозділ отримає потужний робочий інструмент, який виконує всі завдання відповідної ланки:

C
*/?>
Остались вопросы ?
Текущая страница
Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.