Логотип компании (Маленький) - Фото 2

Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3

Інтеграція з телефонією (СофтФон)

Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» служить для управління телефонними дзвінками в компаніях різного масштабу: малих, середніх і великих. Даний продукт може працювати як із зовнішніми, так і з внутрішніми дзвінками.

Користувачі можуть БЕЗКОШТОВНО отримати рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3 »з можливістю повноцінної роботи в ньому на одного користувача. Для цього необхідно заповнити анкету на офіційному сайті розробника тут.


    Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» дозволяє:
  • Збільшити число оброблюваних вхідних дзвінків.
  • Забезпечити мінімальну затримку в обслуговуванні дзвінків.
  • Підвищити ефективність роботи співробітників і якість обробки дзвінків.

    Економія часу виражається в наступних показниках:
  • 35 секунд на кожному вхідному дзвінку;
  • 15 секунд на кожному вихідному дзвінку;
  • до 2-х хвилин на передачу інформації при маршрутизації дзвінка.

    Переваги використання рішення для Вас
  • Зручність спілкування з колегами. Інформація про пропущені дзвінки, загальна адресна книга з фотографіями співробітників, внутрішній чат.
  • Інформування колег. Кожен співробітник знає, коли і як з Вами можна зв'язатися.
  • Аналіз статистики. Тривалість і кількість дзвінків по днях / тижнях, в тому числі пропущених.
  • Управління якістю спілкування. Як прослухати запис розмови з «1С:Підприємство 8», легкий розбір конфліктних ситуацій, скарг клієнтів.
  • Швидкий набір номера. Зручний набір номера клієнта, співробітника і диспетчеризація дзвінка в «один дотик миші».

    Переваги використання рішення для Ваших клієнтів
  • 100% фіксація дзвінків. Автоматична фіксація факту дзвінка і реєстрація нового телефонного номера в «1С:Підприємство 8»
  • Бачимо, хто дзвонить. Співробітник завжди знає, який клієнт і з якого приводу звертається.
  • Подальша обробка дзвінка в «1С:Підприємство 8». Після фіксації дзвінка легко контролювати його подальшу обробку в рішеннях «1С:Підприємство 8».
  • Динамічна маршрутизація дзвінка. На основі даних з «1С:Підприємство 8» Ваша АТС знає на якого співробітника переключити клієнта.
  • Скорочення часу на сервіс в 2 рази. Спільне використання інтеграції з телефонією і бази знань в рішеннях «CRM» і / або «ITIL».

    Основні можливості вирішення
  • Визначення номера телефону вхідного дзвінка пошук по нього клієнта.
  • Інформування оператора про дзвінок і про те, хто дзвонить.
  • Управління дзвінком за допомогою комп'ютера.
  • Автоматичне створення нового документа «Подія» при роботі з конфігурацією на «1С:Підприємство 8» або інших документів (наприклад, «Замовлення покупця» і т.д.).
  • Автоматичний набір телефонного номера з багатьох діалогових вікон конфігурації на «1С:Підприємство 8».
  • Реєстрація пропущених дзвінків - можна передзвонити додзвонитися клієнтам, співробітникам компанії.
  • Повідомлення оператора про стан внутрішніх телефонних ліній АТС (вільно / зайнято).
  • Запис телефонних розмов з можливістю їх прослуховування з конфігурації на «1С:Підприємство 8».*
  • Установка динамічної маршрутизації дзвінків за правилами, завантаженим з конфігурації на «1С:Підприємство 8».
  • Ведення локальних і загальних адресних книг з можливістю їх завантаження, як з АТС, так і з конфігурації на «1С:Підприємство 8».
  • Використання чорно/білих списків для контролю за вхідними дзвінками в організацію.
  • Внутрішній чат для спілкування під час дзвінків.
  • Завантаження загальних адресних книг організації з «1С:Підприємство 8» із зазначенням контактної інформації (внутрішнього і стільникового телефону), а також фотографій співробітників.

* Обов'язково уточнюйте можливість використання даної опції для Вашої АТС на лінії технічної підтримки рішення! Рішення також дозволяє вести записи розмов за допомогою додаткового програмно-апаратного комплексу CLON і СПРУТ7 для тих АТС, з якими запис розмов не підтримується.


Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» дозволяє інтегруватися з конфігураціями виконаними на 1С:Підприємство 8, як в режимі звичайного, так і тонкого клієнта. Підтримувані рішенням телефонні станції представлені нижче в таблиці:
Найменування телефонної системи Взаємодія через TAPI драйвер Взаємодія через командний інтерфейс (API)
Panasonic KX-TDA
Panasonic KX-TDE
+ -
Avaya IP Office + -
Cisco Call Manager
Cisco Call Manager Express
Cisco Unified Communications Manager
+ -
IP ATC «Asterisk» - +
IP-АТС «АГАТ UX» + +
Call-центр INFINITY - +
Samsung OfficeServ 7100 / 7200 / 7400 + -

Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» має вбудований SIP-клієнт і дозволяє інтегруватися з будь-якими іншими телефонними станціями, як стаціонарними, так і що знаходяться в хмарі по SIP-протоколу.

Важливо! При інтеграції тільки по SIP-протоколу, без взаємодії з АТС з боку сервера, функціональність рішення може бути обмежена. Уточнюйте деталі обмеження функціональності у наших менеджерів.


    Поставка рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3» включає:
  • Сервер «Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3 ».
  • Демоконфігурацію, виконану на керованих формах, для вбудовування в будь-які конфігурації «1С:Підприємство 8» (доступно тільки при платному використанні рішення).
  • Керівництво користувача "Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3 ».
  • Конфігурації з вбудовування рішення в «Управління виробничим підприємством», «Управління торгівлею 10.3», «Комплексна автоматизація», «Управління нашою фірмою», «Управління торгівлею-11», «ERP 2 »,« Комплексна автоматизація 2 »спільно з інструкціями.
  • Комплект методичних матеріалів по налаштуванню рішення для різних типів АТС.
Інтеграція з телефонією (СофтФон) Інтеграція з телефонією (СофтФон)
Rated /5 based on customer reviews
Array грн. In stock

Інтеграція з телефонією (СофтФон)

Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» служить для управління телефонними дзвінками в компаніях різного масштабу: малих, середніх і великих. Даний продукт може працювати як із зовнішніми, так і з внутрішніми дзвінками.

Користувачі можуть БЕЗКОШТОВНО отримати рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3 »з можливістю повноцінної роботи в ньому на одного користувача. Для цього необхідно заповнити анкету на офіційному сайті розробника тут.


    Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» дозволяє:
  • Збільшити число оброблюваних вхідних дзвінків.
  • Забезпечити мінімальну затримку в обслуговуванні дзвінків.
  • Підвищити ефективність роботи співробітників і якість обробки дзвінків.

    Економія часу виражається в наступних показниках:
  • 35 секунд на кожному вхідному дзвінку;
  • 15 секунд на кожному вихідному дзвінку;
  • до 2-х хвилин на передачу інформації при маршрутизації дзвінка.

    Переваги використання рішення для Вас
  • Зручність спілкування з колегами. Інформація про пропущені дзвінки, загальна адресна книга з фотографіями співробітників, внутрішній чат.
  • Інформування колег. Кожен співробітник знає, коли і як з Вами можна зв'язатися.
  • Аналіз статистики. Тривалість і кількість дзвінків по днях / тижнях, в тому числі пропущених.
  • Управління якістю спілкування. Як прослухати запис розмови з «1С:Підприємство 8», легкий розбір конфліктних ситуацій, скарг клієнтів.
  • Швидкий набір номера. Зручний набір номера клієнта, співробітника і диспетчеризація дзвінка в «один дотик миші».

    Переваги використання рішення для Ваших клієнтів
  • 100% фіксація дзвінків. Автоматична фіксація факту дзвінка і реєстрація нового телефонного номера в «1С:Підприємство 8»
  • Бачимо, хто дзвонить. Співробітник завжди знає, який клієнт і з якого приводу звертається.
  • Подальша обробка дзвінка в «1С:Підприємство 8». Після фіксації дзвінка легко контролювати його подальшу обробку в рішеннях «1С:Підприємство 8».
  • Динамічна маршрутизація дзвінка. На основі даних з «1С:Підприємство 8» Ваша АТС знає на якого співробітника переключити клієнта.
  • Скорочення часу на сервіс в 2 рази. Спільне використання інтеграції з телефонією і бази знань в рішеннях «CRM» і / або «ITIL».

    Основні можливості вирішення
  • Визначення номера телефону вхідного дзвінка пошук по нього клієнта.
  • Інформування оператора про дзвінок і про те, хто дзвонить.
  • Управління дзвінком за допомогою комп'ютера.
  • Автоматичне створення нового документа «Подія» при роботі з конфігурацією на «1С:Підприємство 8» або інших документів (наприклад, «Замовлення покупця» і т.д.).
  • Автоматичний набір телефонного номера з багатьох діалогових вікон конфігурації на «1С:Підприємство 8».
  • Реєстрація пропущених дзвінків - можна передзвонити додзвонитися клієнтам, співробітникам компанії.
  • Повідомлення оператора про стан внутрішніх телефонних ліній АТС (вільно / зайнято).
  • Запис телефонних розмов з можливістю їх прослуховування з конфігурації на «1С:Підприємство 8».*
  • Установка динамічної маршрутизації дзвінків за правилами, завантаженим з конфігурації на «1С:Підприємство 8».
  • Ведення локальних і загальних адресних книг з можливістю їх завантаження, як з АТС, так і з конфігурації на «1С:Підприємство 8».
  • Використання чорно/білих списків для контролю за вхідними дзвінками в організацію.
  • Внутрішній чат для спілкування під час дзвінків.
  • Завантаження загальних адресних книг організації з «1С:Підприємство 8» із зазначенням контактної інформації (внутрішнього і стільникового телефону), а також фотографій співробітників.

* Обов'язково уточнюйте можливість використання даної опції для Вашої АТС на лінії технічної підтримки рішення! Рішення також дозволяє вести записи розмов за допомогою додаткового програмно-апаратного комплексу CLON і СПРУТ7 для тих АТС, з якими запис розмов не підтримується.


Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» дозволяє інтегруватися з конфігураціями виконаними на 1С:Підприємство 8, як в режимі звичайного, так і тонкого клієнта. Підтримувані рішенням телефонні станції представлені нижче в таблиці:
Найменування телефонної системи Взаємодія через TAPI драйвер Взаємодія через командний інтерфейс (API)
Panasonic KX-TDA
Panasonic KX-TDE
+ -
Avaya IP Office + -
Cisco Call Manager
Cisco Call Manager Express
Cisco Unified Communications Manager
+ -
IP ATC «Asterisk» - +
IP-АТС «АГАТ UX» + +
Call-центр INFINITY - +
Samsung OfficeServ 7100 / 7200 / 7400 + -

Рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон)» має вбудований SIP-клієнт і дозволяє інтегруватися з будь-якими іншими телефонними станціями, як стаціонарними, так і що знаходяться в хмарі по SIP-протоколу.

Важливо! При інтеграції тільки по SIP-протоколу, без взаємодії з АТС з боку сервера, функціональність рішення може бути обмежена. Уточнюйте деталі обмеження функціональності у наших менеджерів.


    Поставка рішення «Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3» включає:
  • Сервер «Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3 ».
  • Демоконфігурацію, виконану на керованих формах, для вбудовування в будь-які конфігурації «1С:Підприємство 8» (доступно тільки при платному використанні рішення).
  • Керівництво користувача "Інтеграція з телефонією (СофтФон). Редакція 3 ».
  • Конфігурації з вбудовування рішення в «Управління виробничим підприємством», «Управління торгівлею 10.3», «Комплексна автоматизація», «Управління нашою фірмою», «Управління торгівлею-11», «ERP 2 »,« Комплексна автоматизація 2 »спільно з інструкціями.
  • Комплект методичних матеріалів по налаштуванню рішення для різних типів АТС.
C
*/?>
Остались вопросы ?
Текущая страница
Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.