Логотип компании (Маленький) - Фото 2

Коннект

Всі ми з Вами стикалися з такою проблемою, коли не могли додзвонитися до оператора сервісної служби, особливо в той момент, коли дуже хочеться отримати відповідь на питання в найкоротші терміни. І навіть не зрозуміло, що гірше: очікувати нескінченного з'єднання, або вислуховувати це набридливе «Всі оператори зайняті ...», «Ваша позиція в черзі № ...», «Дочекайтеся відповіді оператора, Ваш дзвінок дуже важливий для нас».

САБ намагається по максимуму виявляти свою турботу для користувачів «1С:Підприємство 8», щоб нашим клієнтам було зручно зв'язуватися з потрібним для них фахівцем. Спеціально для цього існує програма «Коннект»; На вигляд, дана програма особливо не відрізняється від інших, проте дозволяє в режимі реального часу оперативно зв'язатися з консультантом компанії «Алеанза» і вести діалог. Програма встановлюється на комп'ютер клієнта при підписанні договору «ІТС Класік» і вище. За своїм функціоналом сервіс виконує такі функції, як:

  • Чат
  • Skype
  • TeamViewer
  • Телефонія

Економте Ваш час разом з нами!

З віддаленим супроводом 1С:Підприємство 8 від Алеанза ви зможете швидко і своєчасно отримувати такі послуги:

  • Налаштування сервісів
  • Лінія консультацій
  • Допомога по веденню обліку в 1С:Підприємство 8
  • Оновлення типових конфігурацій 1С:Підприємство 8
  • Оновлення нетипових конфігурацій 1С:Підприємство 8
  • Допрацювання в 1С:Підприємство 8
  • Питання з навчання та придбання 1С:Підприємство 8
  • Питання менеджеру
  • Відгук про якість послуг

Данная услуга входит в тарифный план:
Classic, Business, Premium, Luxury
Нам важен ваш отзыв!
Качество работы – это наш приоритет. Нам важно знать Ваше мнение о работе каждого подразделения Компании, а также отдельных сотрудников.